WHAT A BEAUTIFUL DAY

Det blev endast en liten sneak peak bild på vad jag bar idag,hade i alla fall på mig en söt klänning som gick strax över knäna,en kofta och mina J.bulls. Ja,så varmt har det gått och blivit att man till och med kan gå barbent så jag bestämde mig för att inviga mina sommarben idag,men inte riktigt med shorts än enligt mig. Man får ju spara sig lite tills temperaturen stiger innan man sätter på sig shorts osv. Well,idag så har jag i alla fall haft en väldigt kort dag i skolan som alla andra onsdagar slutar jag ju egentligen 12.40 men brukar alltid få sluta tidigare än så. Dock hade vi nationella i matte (muntliga) som gjorde att vi slutade lite senare men det gjorde ingenting,satt kvar och väntade på valentina och därefter skulle vi möta upp våran älskade kompis och bege oss mot stan för att njuta av vädret till fullo. och jag kan säga det,alltså fyfan vad skönt! har väntat så länge på att det äntligen ska bli varmare och finare ute och äntligen så är det det! Blir ju så jävla glad som en litet barn inne i en godisaffär av sol och värme. som ni har lagt märke till är att min uppdatering har försämrats ganska mycket tyvärr men vi får skylla på vädret tycker jag! En sak som jag tycker är sjuuukt och då menar jag SJUKT är att det är sommarlov om ca 5 veckor ? och jag har 2 prov och 2 inlämningar att göra innan dess..inlämningarna ska jag se till att lämna in nu i veckan och dessutom se till att vara väl förberedd till ett utav de proven som jag har kvar till nästa vecka, måste börja bocka av min lilla lista och vara läxfri någon gång så att jag slipper tänka på det in i det sista,det fixar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0