FÖRVIRRAD

Har tänkt,tänkt på en massa saker allt ifrån obetydliga saker som har med framtiden att göra. De här senaste dagarna och veckorna i

mitt liv har förändrats. Både till det bättre och till det sämre,det varierar helt enkelt. Jag har lagt märke till att de som stod en närmast

förr inte längre är de man vänder sig till när det är något,kontakten och kommunikationen finns inte där längre riktigt.

Vänner kommer och går,det bara är så.Men jag kan säga att jag är ganska nöjd med mitt liv i nuläget,är inte samma person som jag var

för 1 år sen. Jag gör precis vad jag vill,med vem jag vill och hur jag vill. Alltså det som gör mig lycklig. Jag hindrar inte mig själv från att

göra någonting bara för att göra någon annan nöjd,jag är en egen individ som följer mitt hjärta och överväger själv över vilka vägar

och beslut som är bäst för mig. Jag har också lagt märke till att jag har hamnat i en sånt läge i livet då jag inte kan besluta mig

för vad jag vill,är förvirrad. vill jag verkligen jobba inom turism branschen? vill jag verkligen gå kvar i samma linje ?

vill jag verkligen byta ? vill jag verkligen pyssla om andra,fixa och trixa med deras hår? vad vill jag egentligen ? Det är frågan..

är återigen helt förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0