VAD VAR MENINGEN ?

Måste bara få skriva hur jävla trött jag är på att man pratar skit och säger saker som man aldrig kommer göra men av någon anledning gör man det till slut ändå? Det där kallar jag fan rent ut sagt idioti på högnivå. Visst man kan ju ändra sig men det jag skriver här handlar om dubbelmoral och falskhet. Blir påriktigt äcklad och allergisk av sånna personer utan att överdriva,visst jag kan spela med och låtsas men det är inte den typen av person jag är. Jag kan inte låtsas som att jag tycker det är okej för det tycker jag inte någonstans. Jag är ju inte dum i huvudet heller eftersom att jag vet att det man vill få ut av det här en någon slags reaktion från min sida och jag är ju fullt medveten om att jag egentligen inte borde bry mig om hur låga människor kan vara..förstår inte ens att jag blir förvånad varje gång? Som alltid ta jag det med en nypa salt och klistrar på ett smile i fejset och säger att " karma is a bitch" istället,för det är ju så det är också! Jag vet själv i mitt samvete att jag är en bättre och mer respektabel person än vad denne någonsin kommer att bli och det är jag glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0