Some people are so poor,all they have is money

Hur har eran dag varit? min dag har varit bra förutom den där lilla situationen som jag skrev om innan,är väl fortfarande irriterad/arg/omtumlad men varför lägga mer energi på det? Känns i alla fall som att den här veckan har varit hyfsat bra trots allt. Vädret var underbart idag igen vilket få mitt humör på topp blir riktigt lycklig av sol och värme men som många andra spenderade jag dagen i skolan. Efter det rusade jag och Shade ner till stan för att boka tid hos frissan. Finally säger jag bara har längtat så!! ska klippa topparna och tunna ut mitt tjocka hår för det behövs verkligen nu när sommaren snart är här,annars blir det alldeles för varmt med en massa hår på skallen och det är inte bekvämt överhuvudtaget alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0