fière,forte et heureuse

Satt och tittade på matchen med min pappa och mina bröder igår kväll och i våran familj/släkt är det som tradition är heja på chelsea
speciellt på Drogba eftersom att vi är ifrån samma land (är halv därifrån). Brukar aldrig kolla på fotboll om det inte är Chelsea eller Milan som spelar.
Och vilka vann igår??? Jo chelsea såklart och det var våran Drogba som gjorde att matchen blev avgörande på straffar och sen vann vi hela skiten.
Snacka om att vi här hemma hoppade upp från soffan och skrek igår när vi såg den där tysken missa! vilken stämning det var här då alltså.
Är riktig stolt över att vara halv ivorian faktiskt.Från ett samtalsämne till ett annat så vaknade jag egentligen vid 9 men ligger fortfarande kvar i sängen
får nog ta ut tummen och fixa lite frukost och göra någonting av den här ganska fina dagen? det står just nu på iphonen att det är 16° ute och det kommer
bli 19° enligt den. Inte dåligt,inte dåligt. Nej nu måste jag upp innan jag får liggsår. Godmorgon på er föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0