20120512

Godmorgon, hade världens finaste hund som låg och sov som en kung på morgonen, helt klart den bästa myskompisen som finns alltså! Vad ska man säga?
vad händer idag ? att bara titta ut genom fönstret får mig att vilja gå och lägga mig i sängen igen har ju inte sovit så jättebra i natt heller eftersom att jag börjar bli sjuk.
Det jag får göra är att ta det lugnt och plugga för om jag ska vara ärlig så orkar jag inte ens lyfta upp röven ifrån soffan. Jobbigt läge va?? Vilka problem jag har nu när jag tänker efter låter förfan som en riktig bitterf*tta fast det finns folk som har det så mycket värre än mig..ska iallafall leva på ingefära te och huvudvärkstabletter hela helgen för att överleva den kommande veckan,hoppas ni mår mycket bättre än mig homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0