ÖVERRASKNINGSPAKET

Kände mig som en riktig prinsessa idag när jag kom hem och gick in i rummet och såg att det här paketet låg på sängen. Förra veckan beställde jag en jacka ifrån Zara och den köpte jag för 799:- men fick betala 848 :- skitsamma tänkte jag om jag får betala för frakten, för jag ville ju verkligen ha den här jackan och det resulterade att jag fick betala 848 spänn eftersom att paketet lämnas vid dörren. Alltså slapp jag ta mig till ica maxi för att hämta den där. Tycker det är superbra faktiskt betalar hellre en 50 lapp mer för att få den leverar hem till dörren. Tycker definitivt att ni borde köpa kläder därifrån! Leveransen dröjde ca 1 vecka men det är ganska förståeligt med tanke på att leveransen kommer ända ifrån Spaninen till Borås. En bild på jackan får ni senare,hörs snart kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0