LÖRDAG.

Idag är det lördag och gissa vad jag ska göra? jo,jag ska plugga! känns så trist men jag måste verkligen det även fast jag inte vill. ska plugga lite matte och ev.
göra klart resterna jag har kvar där. Inte så intressant,jag vet. Glömde berätta om gårdagen som förövrigt var en av de bästa dagarna på länge! Var nere på marknaden
någon timme eller två och sen åkte jag och mina godingar upp till H.H eftersom att de var coacher. Väl däruppe var det grymt sköna människor som dansade loss
till den bästa musiken och jag kunde såklart inte hålla fötterna/benen i styr så till slut började väl jag också dansa lite grann.
Inget snack om vilken feeling det var där alltså! Det är helt sjukt hur mycket musik och dans kan få en att må ,alla bekymmer bara försvann och alla var glada istället.
Gud vad jag känner mig som en präst,men måste bara tacka mina vänner för att de gjorde min dag grym istället för att jag skulle ligga i sängen hela dagen
som jag hade tänkt att göra. Förövrigt är den här världen helt crazy/insane blir lika förvånad varje gång ju! Dags att vakna någon gång Pauline?

Kommentarer
Postat av: denbästa

tack för dagen själv goding!<3

2012-05-20 @ 22:28:56
Postat av: brownpusstt

2012-05-20 @ 23:36:08
Postat av: brownpussy

Tack själv bästa du! <3

2012-05-20 @ 23:36:45
Postat av: <3

min.

2012-05-28 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0