JAG BLIR GALEN

för att jag vid det här laget inte orkar någonting. orkar inte med skolan,orkar inte med vädret,orkar inte med mina föräldrar,orkar inte med mig själv,orkar inte med någon. Ja,ni ser ju ? kan skriva en rad med saker till som jag är less på men då skulle ni inte orka läsa så himla sämst inställning jag har till allting. känner mig så himla jävlig idag. fattar inte ens vad det är med mig för så fort jag är ute får jag tårar i ögonen,huvudvärk,näsan kliar som fan vilket leder till att jag blir snuvig och hela min dag blir världens undergång nästan. Jag hoppas verkligen inte på att det är någon jävla allergi jag har åkt på nu för jag har verkligen inte tid med en massa mediciner hit och dit. Hatar verkligen att vara såhär gnällig och bitter det är inte ens i närheten av vad jag egentligen är. Fattar inte ens hur man orkar och vill vara i närheten av mig. jag svär konstant,kan lägga konstiga/taskiga kommentarer,kan även vara så jävla otrevlig och så himla äcklig utav mig som person,ni förstår nog inte vilket nervsammanbrott jag har. ni tror säkert att jag är sjuk i huvudet påriktigt nu men nej,nej är bara bitter så jag hoppas att ni är förståndiga. hoppas i alla fall att ni mår och har haft en så mycket bättre dag än mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0