FREDAG ÄNTLIGEN FREDAG !

vad det har regnat de här dagarna alltså det är helt sjukt! Men,men det är Borås jag bor i så varför ens bli förvånad? Hursomhelst,var i skolan idag och den här dagen har varit otroligt lugn eller hela veckan har varit lugn i stortsätt enligt mig. Vi hade 3 lektioner,den sista lektionen skulle vi endast komma på frågar att ställa våra 2:or på deras lilla mässa som de hade. Så duktiga de var! Vi slutade en halvtimma tidigare än väntat vilket var skönt som fan. Efter att Shade hade slutat kom hon förbi en stund och shit vad jag har skrattat, bäst är du människa får mig alltid att skratta så att jag får magont. Vad händer ikväll? Min kväll blir lugn ska spendera lite kvalitets tid ihop med familjen så det blir nog mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0