22 MAJ

Ännu en grymt skön och solig dag! hade nationella imorse och sen dess har lektioner blivit inställda och även mer avkopplande. Därmed kan jag säga att jag och
mina bästa tjejer i klassen tillbringade den mesta tiden ute i solen och snacka en massa skitsnack. Efter skolan gjorde jag inget speciellt har suttit här hemma,
tittat på swebus busstabeller åt myspysen som förhoppnigsvis kommer hit på en liten mini besök över helgen,knappt det. However så hoppas jag bara på att
planerna blir som vi hade tänkt annars blir det tråkigt som fan. Ovanstående ser ni en bild på vad jag åt till middag idag made by mommy. Det var sjukt gott och
jag var såklart med och hjälpte till med maten. Mammas mat slår allting utan tvekan inget snack om saken alltså..nu ska jag i alla fall hjälpa mami med lite grejer vi
kanske hörs snart och om inte så säger jag godnatt redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0