Tuesday 6th


Update:
Min dag idag har varit helt okej,var i skolan från 8-14.50 sen dess har jag bara suttit hemma. Har världens huvudvärk som jag börjar få oftare och oftare så störd jag blir på det.nästan så att jag vill skrika och dra mig själv i håret,fast det skulle jag i och för sig välja att göra på en rent utsagt idiot i min parallellklass som inte verkar ha alla hästar hemma. Känner verkligen att våra två personligheter inte går ihop vi är helt olika men han tillhör verkligen den slags folktypen som jag har svårt för,väldigt svårt för..kan sällan vara tyst när en sådan person irriterar eller tilltalar mig som om han vore bättre än mig på något sätt,get outta my face douchebag!

Kommentarer
Postat av: Zara

Du har en jätte bra och fin blogg men skulle du kunna svara på några frågor som t.ex : vart kommer du ifrån? hur gammal är du ? är du singel? skulle du kunna skriva om kärlek också,kram! :)

2012-03-06 @ 18:27:43
URL: http://mylovely.blogg.se/
Postat av: Zara

och du är så vacker!!!!!

2012-03-06 @ 18:28:45
URL: http://mylovely.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så jätte mycket,vad glad jag blir :)

självklart skulle jag kunna skriva om kärlek/kärleksproblem om det intresserar dig!



• är halv latinamerikan och halv afrikan så jag är ifrån Chile och Elfenbenskusten.

• Fyller 17 år i juni

• Nej jag är inte singel

2012-03-06 @ 19:42:22
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0