stop hatin' and start to lovin'

Shit ibland måste man bara få yttra sig det är ju bland annat vad bloggen är till för eller hur ? ville bara få mitt sagt angående personer som är sådana bullshit talkers. Jag ber er att lägga ner,lägga ner skiten. Hur orkar man bryr sig om andra personers liv egentligen ? fattar inte grejen med att liksom alltid vara i behov av att veta någonting om någon annan. Har man så tråkigt liv att man ständigt håller på sådär,stackars människor. Jag undrar vafan kärleken från person till person har tagit vägen,folk hatar så mycket nuförtiden och vad hjälper hat? ingenting,än att det bara stör hataren sjukt mycket. Tycker bara folk borde få göra,säga,bete,klä, och få vara precis som de själva vill alla har rättigheter här i livet och det borde vi människor kunna acceptera för även om någon kan vara annorlunda än vad man själv är van vid så är den personen fortfarande lika mänsklig som en själv. - Inget av det här är riktat mot någon speciell men känner ni er träffade så är det något som ni enligt mig brode tänka på!

Kommentarer
Postat av: Läman

SÅ SANT!!!!!<3

2012-03-04 @ 17:24:38
URL: http://lamanarzullayeva.myshowroom.se
Postat av: Pauline

Eller hur babe!!<3

2012-03-04 @ 17:37:55
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0