I MINA TANKAR

Jag vill bara lyssna på musik och drömma mig bort till min egna lilla värld,där jag slipper tänka,bry mig eller säga något.den här världen kan var allt för knasig för att förstå sig på ibland. vill helt enkelt bara bli av med all negativ energi som kan göra en så sjukt utmattad ibland.shit pommesfrites. det är alldeles för mycket hat runt omkring oss,varför lägga så himla mycket tid på saker som man hatar istället för att lägga den tiden på det man älskar ? förstår inte grejen med det hela,det borde vara tvärtom enligt mig. vill inte låta som värsta hippien men vi människor borde lära oss att sprida mer kärlek runt omkring oss. det gör en så mycket gladare och så mycket lyckligare.kan säga att jag hatar ingen människa men jag ogillar folks beteenden och personligheter,just det där känner jag för mycket utav nu vilket kan göra mig väldigt tjurig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0