THURSDAY

shit pommesfrites,vad jag har älskat vädret idag och som jag förmodligen kommer göra i stort sätt hela helgen!
känner mig så pigg utav att solen skiner hela dagen lång istället för märker som får en att vilja gå i ide. Det kallas lycka. well,idag så har jag varit i skolan och jag kan säga såhär i morse när jag skulle vakna så ringde väckar klockan och något jag alltid brukar göra är att ligga kvar i sängen i omkring 5-10 min och sen gå upp,men den här gången vet jag inte vadfan som hände. Det enda jag minns var när väckarklockan ringde och att jag stängde av den,sen står min pappa plötsligt vid min dörr och ropar på mig och säger att klockan är kvart i 7. Snacka om att jag flög ifrån sängen då liksom men tur att jag hann till skolan en hyfsat bra tid för att ha försovit mig. Nog om det så ska jag och klassen till gbg i morgon på en mässa över dagen. Vet inte riktigt när jag är hemma så räkna med dålig uppdatering. Därav får vi se om jag ska träffa min goding för att gå ut och äta eller inte,kanske går ut med familjen och äter men vi får väl se vad som händer.  vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0