This is a happy house, we're happy here.

Ännu en söndag,lika tråkig som alla andra söndagar och jag vaknade på ett väldigt irriterande sätt av mina bröder som satt och höll på och löjla sig jätte högt,snacka om att jag blev förbannad på de när de inte tar hänsyn till att man sover. Söndagar har i alla fall ingenting att komma med förutom att de är sjukt avkopplande,dessutom går ju BB idag också. Undrar verkligen vem som åker ut ikväll ? Kan säga att jag hoppas på att Sipan åker ut,riktigt störande snubbe som inte är rolig för fem öre. Beter sig som en riktig barnrumpa och är bara allmänt störd med andra ord. Hade jag varit i huset hade jag nog smällt till honom för längesen med tanke på att jag inte har tålamod och blir lätt sur på folk som provocerar på det sättet. Idioti kallas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0