"allt som var gott hade tappat smak"

Det är så jävla skönt att veta att man kan sitta uppe hela natten lång (nästan) utan att få ångest för att det är skola imorgon. Slipper faktiskt det i 2 dagar nu eftersom att det är studiedagar för de flesta här,så är ledig ända fram till onsdag! Måste bara få uttrycka mig om fb som jag för övrigt börjar ogilla mindre och mindre. Tycker det är så löjligt med en sånna grupper " Stockholms snyggaste" eller "Dagens snygging" och därefter ska man ju självklart "gilla" om man håller med. Känns som en riktig fjortisgrej att lägga upp sånt där och se hur många som håller med om en annan persons utseende. Förstår inte,handlar allting om utseende eller ? Bara för att man har ett snyggt yttre betyder det inte att man har ett lika fint inre ? Det är ju nästan en självklarhet enligt mig,sen om ni inte håller med mig om det är en helt annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0