Familjemys


Update:
Tidagare idag var jag i stan en sväng med jovana och leta efter lite nya grejer till garderoben. Hittade absolut inget utav det som jag var ute efter att köpa. Istället hittade jag en väldigt snygg klänning och den fick följa med mig hem. Blev ganska nöjd faktiskt men hoppas att den kommer till användning också. Bild på den kan ni få se senare. Förutom att jag var i stan på jakt efter kläder så var jag förbi hotellet som min kusin var på med sina lagkamrater,roligt att träffa honom igen eftersom att vi inte har setts på ett bra tag. Kvällen blir lugn med familjemys och ska nog även skicka iväg mitt cv till en som är intresserad av att ha mig på sitt jobb. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0