HELT DÖD

Är så jävla trött,det var längesen jag var så trött som jag är idag. Känner mig helt död och det är fan inte mänskligt. Och hur jag lyckades gå upp imorse och ta mig till skolan är rätt så häpnadsväckande. Nog om det, solen har tydligen gått och gömt sig under hela dagen idag ? vad hände med att det skulle vara sol veckan ut ? men jag ska inte klaga så länge allt snö är borta så är det bra. Nu ska jag slänga mig på soffan med världens mysigaste hund och vila en liten stund klarar inte ens av att sitta med ögonen öppna..

Kommentarer
Postat av: Läman

Så sjuk vacker är du älskling, och tack för allt igår du han försvinna innan jag kom tillbaka älskar dig <3

2012-03-15 @ 19:59:33
URL: http://lamanarzullayeva.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0