fucking nightmare!


Update:
min söndag är precis som alla andra söndagar,jag har en "ta-hand-om-mig-själv dag" så skönt har seriöst suttit i badkaret/duschat i över 2 timmar och det är så sjukt avkopplande. Idag när jag vaknade så vaknade jag av att jag drömde en fruktansvärd dröm. och när jag drömde så kändes det som att det var påriktigt så jävla sjuk dröm att jag t.o.m fick tårar i ögonen när jag vaknade och tänkte på att jag drömde om att min mormor dog. Hon är min bästavän,hon är min mamma nummer 2,om jag fick välja skulle jag hellre ha drömt om att det var jag som dog och inte hon,hon är bokstavligen en levande ängel. jag minns själv hur fucked up jag blev,hur depp jag blev och hur självmordsbenägen jag blev i drömmen för helt seriöst skulle jag aldrig kunna tänka mig att leva utan henne. Det var som TUUUR bara en dröm och jag hoppas att jag aldrig mer drömmer något sånt för det är så himla hemskt att själva tanken bara får hela min kropp att rysa...nu slutar jag skriva om sånna här hemskheter och tycker att vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin älskar dej mer än allt babe

2012-03-04 @ 21:04:39
Postat av: Pauline

& du är underbar! jag älskar dig också mitt hjärta.

2012-03-04 @ 22:02:40
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0