FRANK OCEAN

Ja, fick nyss reda på att Franck ocean kommer till WOW= way out west till sommar. För det första måste jag bara i frågasätta sverige,vill ni att jag ska få utbrott och attacker. Först ordnar ni så att Drake kan komma hit i april och då blev jag verkligen hur glad som helst eftersom att jag har lyssnat på honom innan han ens blev 'känd',sen har ni ordnat så att Kanye west & Jay-z som jag avgudar eller jag avgudar kanye rättar sagt jag menar min mamma har lyssnat på honom ett ganska bra tag och jag kommer ihåg hur jag själv satt i bilen när jag var 10 år och sjöng till hans låt slow jamz,en levande legend är han för mig helt enkelt. Och nu ska tydligen Franck ocean komma till göteborg i sommar seriöst,jag tror att jag svimmar snart men jag älskar honom och hans musik så himla underbar. Jag vettefan vad jag ska ta mig till snart. Drake ska jag gå på,kanye är det bara att stryka eftersom att det redan är försent och troligtvis är jag inte här i sommar,men ska ge allt för att kunna ta mig till way out west och se Frank,det ska jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0