"Dom sa att jag hade livlig fantasi"

Min pappa har alltid rätt om saker och ting,oftast i alla fall. I lördags följde jag med honom och handla. Och då tyckte han att jag var för lätt klädd och sa att jag borde täcka halsen eftersom att det var ganska kallt ute och kommer att bli sjuk. Igår var det helt okej förutom att jag har börjat nysa. Men det typiska och mest irriterande är att jag vaknar med en svullen hals som gör ont när jag sväljer och jag som hade redovisning idag. Hatar att vara sjuk överhuvudtaget men att jag är sjuk när det är någonting viktigt i skolan är ännu mer irriterande. Men om man ser det från den ljusa sidan så är det ganska bra eftersom att vi inte har en power point så får jag tid till att göra det nu. Ångesten stiger jag borde kanske ha gått ändå? jag menar bara att kolla ut genom fönstret får mig att vilja flyga ut det är ju så fint väder,solen skiner. Fast det regnade och snöade lite smått för 1 timme sen så vill jag bara ut härifrån. ska gå och slänga mig på sängen med världens mysigaste hund och vila en stund istället. Hoppas ni mår bättre än mig och njuter av det fina soliga vädret där ute,hörs snart kompisar.

Kommentarer
Postat av: Läman

2012-03-19 @ 14:53:22
URL: http://lamanarzullayeva.myshowroom.se
Postat av: Läman

Gud vad du är vacker kvinna!

2012-03-19 @ 14:54:14
URL: http://lamanarzullayeva.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0