20120312

Den här dagen har varit helt underbar med ett riktigt vårväder,snacka om att folket börja komma ut känns som att alla gick i ide när det var kallt,men nu ser man däremot fler och fler människor ute. Lite övedrivet att en lite kille gick runt i t-shirt bara för att termometern visade 12+ grader det är ju inte direkt sommar bara för att solen skiner. Imorgon är det tisdag och i vanliga fall brukar jag bokstavligen hata tisdagar men i morgon älskar jag den eftersom att jag är ledig så kvällen är lång med ett fruktansvärt sug efter någonting sött,men jag är ju sugen på någonting 24/7 så det är inte ovanligt för att vara jag. Så mycket som jag äter (äter lika mycket som min pappa,om inte mer) så borde jag se ut som en boll..ganska förvånande att jag inte gör det ÄN.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

asso hjoawdjoiawudsopdsi¨å gatita rica !

2012-03-14 @ 11:31:54
URL: http://gabrielaas.blogg.se/
Postat av: Pauline

ska komma ifrån rätt mun hermanita mas preciosa del mundo!!!

2012-03-14 @ 14:35:23
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0