HELT SLUT

Är slut i hela kroppen,känns som att jag har blivit slagen i sömnen. Konstigt att det bara blir så ibland. Har inte gjort någonting speciellt än att umgås med några
godbitar idag. Vi bestämde oss också för att dra på bio nästa vecka,vet inte vilken film vi ska se men än men någon bra blir det i alla fall! Har inte mycket mer att säga
än att jag tycker att det borde bli sommar på riktigt snart innan jag går in i väggen..kommer snart börja gå barbent oavsett om det är kallt för jag orkar inte ha på mig jeans varje dag längre. usch fy! ge mig sommar nu TACK.

Kommentarer
Postat av: Jovana

Brushääääään ut och gå med mig lite senare idag?? ;)

2012-06-13 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0