TIDSOPTIMIST


Skön dag idag! ska snart bege mig ut för att träffa lite vänner,senare mot kvällen har jag annat för mig som jag tyvärr inte kan säga riktigt än. Känns som att mina
inlägg börjar dö ut lite grann och jag ber verkligen om ursäkt men jag ska förbättra mig i promise,det är ju trots allt sommarlov så ni får räkna med lite dålig
uppdatering inte för att vädret är på topp men,men bättre får det fan bli oavsett vad. 
Måste bara dela med mig av en sjukt konstig känsla och det är när folk kommer och går i ens liv,släktingar som vänner. Sånna som man var väldigt tajt med förr är inte de som man är tajt med idag..man pratar knappt med de/den längre..eller tvärtom sånna som man inte har varit nära överhuvudtaget är idag de som vet näst intill allt om en. Helt sjukt! men så är det ibland..känner att jag måste sluta skriva och fixa mig innan kl blir 6. jag är verkligen en jävla tidsoptimist alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0