SLAPPT.


För ungefär 2 veckor sen slutade vi skolan och 8 veckor återstår av sommarlovet,än så länge kan jag säga att den har varit ganska bra och galen.Kan ju alltid bli bättre
men det är bara en början,sen ska vi inte ens tala om vädret för den gör ingen nytta enligt mig...men det ser ut som att det kommer bli ganska okej väder den här
veckan så man ska inte klaga. De här två senaste dagarna då jag inte har lagt ner tid på bloggen har bestått av lathet/skratt/och myskläder. Jag och mina två pinglor
har nämligen gått runt på långpromenader lite överallt här i lilla borås. Har inte haft orken till att göra någonting annat på kvällarna helt enkelt. För en stund sen kom
jag ut ifrån duschen och ni ser ju hur mitt hår ser ut när jag har tvättat det,så nu ska jag börja fixa det kan ju inte gå ut såhär sen. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

oye linda preciosa , jag saknar dig !

2012-06-19 @ 10:42:30
Postat av: Pauline

Saknar dig också hermanita!!

2012-06-19 @ 17:02:29
URL: http://paaulinek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0