JAG LEVER SOM JAG VILL,JUST NU ÄR JAG FRI

Idag har det varit en bra dag,tillbringade till mestadels dagen ihop med min bästa. Alltid lika kul att umgås med henne. Var vi var på jakt efter kläder
(speciellt klänningar) skulle leta efter en som är till min kusins och min bästa killkompis studentfest som är på lördag uppe i sthlm. Därefter skulle vi gå och
käka på subway,standard! vi fick även lite sällskap påvägen dit sjukt mysigt vart det. Allt letande och allt gående kändes ganska omöjligt där ett tag när jag
inte hittade en enda klänning.Eller jag hittade några stycken fast de fanns inte i min storlek...men hittade en som tur var och den är perfekt är kär i den..
kär i en klänning och nu är den min bara min. -  Bättre bild kommer inom kort

Kommentarer
Postat av: Jovana

Vill du ta en promenad lite senare idag om du inte har något annat för dig? :)

2012-06-03 @ 11:47:44
URL: http://jovanazivic.blogg.se/
Postat av: Tamara

Wow!! Var har du köpt den jag letar efter en klänning till min pojkväns student och den här skulle vara perfekt !!!

2012-06-09 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0