GRILLKVÄLL.

Min uppdatering här på bloggen har verkligen sugit bajs,jag vet. Men har inte haft tid..har gjort en massa annat som jag prioriterade före bloggen.
som bl.a har haft med skolan att göra t.ex: en del arbeten som skulle vara inne innan torsdag snacka om att jag har slitit! men som tur är det över
nu är jag fri från skolan i hela 10 veckor,snacka om att njuta av varenda sekund oavsett väder. Igår hade vi i klassen + parallellklass en avslutning
på terminen med en jäkligt bra klass och vi välkommnade in sommarlovet med en massa gott och en del alkohol. Det var en sjukt bra kväll,med sjukt
bra tjejor! Dock kanske det blev lite för mycket alkohol för min del,men man mår som man förtjänar och jag ångrar ingenting. Så tack ännu en gång tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0