20120609

Hej på er allihoppa! känns som att det var alldeles för längesen jag skrev ett sånt här inlägg..men jag ska försöka hålla igång bloggen även om det är lov osv.
Förstår mig inte på Borås väder imorse regnade det sjukt mycket och sen mot förmiddagen var solen på besök och verkar vilja stanna kvar här en stund till,skumt.
However har suttit hemma som en instängd kärring frågar mig inte varför...men jag ska i alla fall dra mig ut om en stund för att träffa en kompis,vet inte riktigt vad
vi ska hitta på kanske titta på film eller någonting som vi egentligen hade tänkt att göra igår men det blev tyvärr inte av och stackaren satt och väntade på mig
men,men vi kanske tar det idag istället får helt enkelt se hur det blir. Juste fyllde ju år i tisdags men har inte firat än,ska förhoppningsvis göra det när min lilla sockerbit
är här we will see.  PS - Tamara,du undrade vart min klänning är ifrån,den är köpt inne på carlings :)

Kommentarer
Postat av: Valliii

ÅH VA JAG SAKNAR DIG ! <3

2012-06-12 @ 18:47:06
Postat av: Pauline

SAKNAR DIG OCKSÅ MIN PINGLA! <3

2012-06-12 @ 22:51:52
URL: http://paaulinek.blogg.se/
Postat av: Pauline

SAKNAR DIG OCKSÅ MIN PINGLA! <3

2012-06-12 @ 22:52:54
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0