TORSDAG.

lkukfjdgkflf#"€#%€!! precis så där känner jag just nu om jag får uttrycka mig på det sättet. Är så himla frustrerad,irriterad,arg,instängd och uttråkad.
Medan ungefär 85 % av alla boråsarna skall dra sig ner till stan på t-kvällen så sitter jag här hemma som en inlåst kärring och ruttnar...jag vill ju så gärna gå,
inte för att det är en bra artist som uppträder ikväll utan för att jag bara vill träffa mina underbara vänner. Ni undrar säkert varför jag sitter här och gråter
över att jag inte kan ta mig dit men det är en lång historia som jag inte tänker ta upp här. Om man ska se det från den positiva sidan så kommer jag förmodligen
befinna mig där nästa vecka om vädret tillåter givetvis.
 
Bortsett från mitt lilla humör som jag har just nu måste jag bara dela med mig av hur glad jag har varit på sistone,jag menar förr hade jag lättare för
att vara nere för saker och ting som tillhör det förflutna..visst det kan dyka upp en massa tankar som får en och tänka till lite fööör mycket ibland..men det är inte
alls som förr. Idags läget kan jag konstatera att jag älskar livet och personerna som finns runt omkring mig som gör att jag känner såhär,det finns sånna
tillfällen/stunder då man önskar att man på riktigt bara kunde stoppa tiden och låta det vara så som det är och just så känner jag just nu.allt är bara så perfekt just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0