REGNIG DAG.

Den här dagen verkar inte alls ha mycket att erbjuda,än så länge då..igår kväll innan jag gick och la mig satt jag och matade in skallen med illuminati videos.
Det var ett tag sen jag kollade på sånt efter att ha varit paranoid i en vecka så lät jag bli med det,men igår fick jag plötsligt för mig att titta på sånt igen. Inget snack
om vilken nojja och vilka tankar jag hade när jag låg i sängen...kunde inte somna. Inte nog med det så tittade jag på det igen imorse...man blir verkligen psykad på riktigt!
Men det är också väldigt intressant,älskar spänningen typ..man fastnar i det känns det som,nog om det så ska jag se till att hitta en bra film att se ikväll är så himla film sugen och jag älskar verkligen skräckisar så det blir nog en skräckis ikväll. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0