20120702.

Har varit utan dator i några dagar nu vilket förklarar den dåliga uppdateringen,men nu har jag den igen! Det här sommarlovet är fan bland det sämsta jag har varit
med om utan och krydda,det har varit mulet och det har regnat dagarna in och sammanlagt så kanske vi har haft 3,4,5 dagar då det har varit super fint...så jävla B.
Känns ändå ganska onödigt att sitta och gråta över vädret när det inte är någonting att bli förvånad över. Nu ska jag vira in mig i en filt och se om det finns någonting
bra på tv,hörs.

Kommentarer
Postat av: felicia

snygging!

2012-07-02 @ 20:29:12
URL: http://nattstad.se/felicianas
Postat av: Anonym

Du är såå snygg! Har en fråga om ditt hår. har du sånt hår naturligt, eller har du weaving, eller träns eller nått?"!

2012-09-03 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0