lovelovelovelove

Det var en läsare vid namn Diana som ställde mig en fråga angående kärlek. och vad jag förstår så tror jag du syftar på mig själv vad det är för mig och hur det ser ut för mig,så here we go. Äkta kärlek för mig är det jag har upplevt/upplever man har gått igenom otroligt mycket tillsammans både bra och dåliga saker. man har bråkat. man har gjort slut och blivit tillsammans. men trots allt det så har man alltid älskat varandra. riktig kärlek handlar inte bara om sex för det är två helt olika saker precis som ett äpple och en apelsin inte är samma frukt. men självaste ordet kärlek kan vara : kärleken mellan en kille och en tjej och dess känslor för varandra,kärleken mellan ett barn och sin mor. eller kärleken man har för sina vänner. själv har jag alla tre olika kärlekar. och den personen jag har upplevt den första kärleken med är den som jag har stått kvar vid i snart 2 år. oavsett vad så hade jag inte velat uppleva det med någon annan än honom. de flesta brukar säga att dem har upplevt mycket ihop med sina pojkvänner men när jag säger att jag har gjort det så menar jag verkligen det,känner ingen annan som har varit i exakt samma sitsar som oss. men trots allt så har vi alltid älskat varandra lika mycket,om inte mer. hoppas jag svarade på din fråga Diana annars är det bara att säga till om jag är helt ute och cyklar.

Kommentarer
Postat av: Alexics

reply: Ja, jag går i nian så det är sista terminen sen ä det gymnasieval som måste göras också! Stressigt värre !

2012-01-09 @ 17:37:41
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0