I GOT A BIG EGO

Har sagt att 2012 ska bli mitt år och det ska den också. under den senaste tiden märker man vilka man saknar,vilka man vill komma närmare och vilka man kanske borde radera bort. det låter må låta grym & elakt men det är så det är. jag har annat för mig än att slösa energi och tid på folk som ändå bara är där men ändå inte. tror inte att ni förstår men om man tänker på en sak t.ex : ett vas som står vid ett bord - så är den bara där. exakt så känns det med vissa människor. och det är det jag vill få bort. för det är som sagt bara slöseri med tid. fokuserar på skolan förfullt den här terminen och det är viktigare. this year it's gonna be fucking sick säger jag bara utan drama,utan massa skitsnack. varför ska man göra alla andra nöjda? lärt mig en sak i alla fall och det är att man helst ska tänka på sig själv nästan så att man är lite ego/självisk. för det är trots allt viktigast att man själv är nöjd i första hand i stället för att andra ska vara det,att leva upp till sina egna mål och krav och inte andras that's it.


Kommentarer
Postat av: Diana

kan inte du skriva vad du tycker om typ kärlek..vad dt är för dej och tankar och så du har om dt! :)

2012-01-09 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0