02.04

Summering av 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - hell yeah...
Höll du några av dina nyårslöften? – mitt minne svävar i luften,jag minns inte ens vad mina löften var.
Dog någon som stod dig nära? –  nej,som tur är!
Vilka länder besökte du? – inga,skulle egentligen ha åkt till italien men prioriterade skolavslutningen....
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? – nej faktiskt inte
Finns det något du inte kommer att glömma från 2011? –  ohja,det kan man verkligen säga..
Vad var din största framgång 2011? –  framgång och framgång..kom in på gymnasiet.
Största misstaget? – shit,det finns en massa misstag och jag delar inte med mig av det största
Har du varit sjuk eller skadat dig? - sjuk är man ju någon/några gång/er under året, så ja.
Bästa köpet? – vet inte allt jag gillar är de bästa köpen för mig..
Vad spenderade du mest pengar på? – kläder och mat...men köper inte alltid kläder för egna pengar.
Gjorde någonting dig riktigt glad? –  ja då!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? – helt klart Kanye W & Jay-Z - Otis, Tyler the creator ft frank ocean - she...och en jävligt irriterande barbra streisand..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? –  hmm...det bir nog ledsnare.
Vad önskar du att du gjort mer? – don't know...
Vad önskar du att du gjort mindre? –  ställa upp för folk som inte gör detsamma för en i guess.
Hur tillbringade du julen? – med min fina familj
Blev du kär i år? – kär? hate that word låter lite fjolligt men om jag måste svara så blir det nog ja..i 2 år snart faktiskt.
Favoritprogram på TV? –  kommer inte ens ihåg vilka program som går på tv.
Bästa boken du läste i år? – inga,läser inte böcker..
Största musikaliska upptäckten? – the weeknd,tyler the creator,frank ocean,asap rocky,iggy A,azaelia B,master shortie.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – vet inte faktiskt
Något du önskade dig men inte fick? – ingen aning
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – kanske,men det spelar ingen roll längre..
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011? – fräsch,ren,crazy & classy
Vad fick dig att må bra? – att veta att de jag bryr mig om mår bra och lika så deras familjer..
Vilken kändis var du mest sugen på? – drake,kanye west,jay-z & tyler the creator
Vem saknade du? – en väldigt speciell person..
Hittade du någon ny favoritmaträtt under året? – haha nej faktiskt inte..
Hur skulle du sammanfatta ditt 2011 med 3 ord? – skit,dramatisk & konstig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0