Beautiful People





Update:
Hade en underbar dag & kväll igår med underbara människor. Igår var det min käre pappa som fyllde år och idag är det en utav mina få närmaste vänners födelsedag Läman. Grattis igen på din födelsedag min ängel det är helt sjukt att vi har känt varandra i 4 år nu. Vi har tjafsat smått,vi har förlorat kontakten,vi har skrattat och vi har gråtit. får nästan tårar själv nu när jag skriver det här men ifrån hjärtat så är du bland det finaste och bästa jag någonsin har haft i mitt liv. Du är en av de som har stöttat mig som mest när jag behövde stöd,du en av de som har ställt upp mest för mig också. Det är helt sjukt hur tacksam jag är för att jag fick dig i mitt liv. Att vi lärde känna varandra såpass bra att vi kan berätta allt för varandra utan att det kommer ut. En sånn vän som du växer inte på träd utan du är som en sällsynt blomma som man inte får tag i hur som helst alltså speciell. Jag älskar dig obeskrivligt mycket och vill aldrig förlora dig någonsin för utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. Grattis än en gång älskling dagen är din♥

Kommentarer
Postat av: Läman

Åh min fina får tårar själv i ögonen nu GLÄDJE TÅRAR att jag har en sådan underbar människa i mitt liv! Finns ingen som dig min ängel är så glad att vi håller ihop även om vi har haft det lite skakigt, vi håller ihop i vått och torrt! Jag finns här för dig när du behöver mig du har min hjälp när du behöver den, du har min stöd inom alla dina beslut även om jag inte kanske gillar dem så kommer jag vara vid din sida alltid älskar dig min fina!<3<3

2012-01-22 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0