TURKEY


Update:
vet att jag har sugit med uppdateringen men nu är jag tillbaka igen! ville bara dela med mig om vilken underbar mamma man har som frågade mig idag om jag skulle vilja åka med henne till turkiet för då har hon nämligen en arbetsvecka där borta. och förra året när hon frågade mig om jag ville följa med henne till italien så sade jag också ja självklart,men det slutade med att jag stannade här i sverige p.g.a att jag hade min sista avslutning på den skolan jag gick i innan (gick ut 9:an). men nu så är det ju bara helt absurt,jag bara ska åka med. har gnällt och tjatat om att jag vill åka utomlands ett bra tag nu så det är ju inte helt fel att åka till turkiet - next up : färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0