strong like a motherfucking monster.


Update:
What's up,homies? sitter här och lyssnar på musik som vanligt. var i skolan idag och det gick bra faktiskt mår mycket bättre än vad jag gjorde igår som tur är. bortsett från det så vet jag inte riktigt hur jag mår p.g.a privatasjäl. försökte låta bli att tänka på det förut,men det kommer ju inte gå att sluta tänka på det,på ett jävligt bra tag känns det som. mina känslor kring det var att jag var arg och jag kan säga att när någonting gör ont i en är det ibland mycket "lättare" att känna ilska mot det istället för att vara ledsen. men det är inte heller så kul för någon gång blir man ju ledsen,ilskan kan ju inte finnas där hela tiden. jag kan säga såhär i alla fall att jag har lärt mig ett par riktiga läxor efter det här och det är sånna läxor som kommer hjälpa mig framöver i livet. men en viktig egenskap som är bra att ha nu är att vara stark. strong like a motherfucking monster. Det kommer att bli svårt men jag har lovat mig själv den här gången att klara det,och det kommer jag också om jag bara tror på det själv. Det löser sig - som timbuktu säger, för livet är inte alltid lätt. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0