fuck swag,we call it high class.


Update: Imorgon är det skolan som gäller för mig,har tjockat mig fet hela dagen idag enda sen imorse. onyttigt men gott. nu ska jag i alla fall se till att göra lite nytta men har egentligen ingenting att göra men det är väl aldrig dåligt att göra plugga lite extra? känns som att alla börjar träna och allt vad det är inför sommaren,och har sagt för mig själv och inför andra att jag själv ska börja. fast har dock bara tränat två gånger sedan jag sa det? pinsamt värre! nu säger jag det rakt från hjärtat : här ska det fan tränas från och med nästa vecka oavsett om jag är död efter skolan eller inte ska träna som ihjäl mig som en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0