Friday the 13th

Idag är det fredag den trettonde och precis som alla andra fredagar med samma datum så har det inte hänt mig någonting. så långt jag minns har det aldrig hänt mig någonting utöver det vanliga ? why ? inte för att jag vill att det ska hända någonting extremt om man säger så,men vill ju också ha lite otur någon gång. men som jag alltid är varje samtalsämne så om jag ska vara helt ärlig så tror jag faktiskt att det bara är en myt. En myt som får folk att ha den här dagen i tankarna som gör att man/de fokuserar på att det inte är en "vanlig" fredag så mycket att det tillslut händer någonting. det tror jag faktiskt. och jag säger inte att alla som har varit med om något idag bara har/haft själva tanken i huvudet som har gjort att deras otur har slagit till. det är bara vissa människor som tyvär får den oturen med sig och andra inte helt enkelt. så that's it om jag ska säga vad jag tycker om fredag den 13.de rakt av så säger jag. friday the 13th = bullshit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0