do yourself a favor and SHUT UP and mind your own business.

Ni ser ju rubriken? den säger ganska mycket om vad jag hade tänkt att skriva. Är så trött på att folk bryr sig så mycket om alla andra nästan så att dem uppdaterar en om en massa skit som har om andra att göra. för helt seriöst vem orkar bry sig om vad alla andra gör? så länge det inte har med mig att göra eller berör mig på något sätt så bry jag mig faktiskt inte. och det bara är så. för en tid sen märker jag nu att jag va nyfiken på att höra små/stora rykten om andra men jag spred de aldrig utan jag tyckte bara det var kul att veta om dem sakerna och få höra vad någon hade hört. men idag kan jag säga att jag blir irriterad på folk som kommer och säger : har du hört det här? ett svar : nej det har jag inte och vad skulle det vara bra för egentligen? För helt seriöst orka med en massa skitsnack hela tiden,hur kul är det att gå runt och vara beroende av att höra saker om andra jämt och ständigt? ursäkta men sånna människor har nog brist på liv som slösar sin "dyrbara" tid på att få veta onödig fakta om andra. jag har fått nog av sånt fokuserar på andra viktiga saker som t.ex: skolan,vänner,familj,jobb osv.skitsnack är inget behövligt pass på sånt helt enkelt. det är bara barnsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0