22.34

fråga: vilka är din favorit artister just nu och varför? - svar : favorit och favorit,det är så svårt eftersom att jag lyssnar på så många olika och bra artister i dagsläget. men den slags musiken jag faller för är väl just den här musiken jag lyssnar på hela tiden och varje dag. och det är just för att jag älskar musik som inte bara förmedlar en bra text och en välgjord låt utan det jag är ute efter är något som är mer magiskt,konstgjort och känslosamt det är det som gör själva låten att man kan känna av känslorna i både artisternas röster och texter oavsett humör.men om man säger så här så är de artisterna jag lyssnar på mest just nu : Kanye west,Tyler the creator/wolfgang,The weeknd,ASAP Rocky,Drake,Master shortie,Kid cudi,Azealia Ebanks. det var väl några utav de jag lyssnar på just nu.



Kommentarer
Postat av: fadde

Hejhej! As nice blogg, skulle bara fråga om du ger ut kodmallar och sånt? Hör av dig: [email protected]



Jätte enkel & snygg!

2012-01-14 @ 00:38:37
URL: http://ffadile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0