"se que me prefieres a mi"


Update:
har inte haft tid för att blogga förän nu, idag så har det varit en lång dag. slutade 4 och sen skulle jag gå och hämta lillebrorsan i skolan och som tur har man ju så underbart snälla vänner som orkar gå ända dit med mig istället för att låta mig gå hela den vägen själv som en jävla loner. sånt uppskattas verkligen! herregud vad skönt det känns att det är fredag imorgon,har kännts som en evighet till fredag den här veckan. och ännu skönare är det att jag slutar 12.00 så efter det ska jag och fina tjejer ifrån klassen ut och äta som ett avslut på veckan,i like that.
ska nog även ta en sväng inne på en utav mina väldigt få "favorit" butiker imorgon för att se om jag hittar något här för en gångs skull. just nu är det bara en sak jag ska göra och det är att skriva rent en uppsats på datorn så att jag slipper att göra det imorgon,vi hörs snart förhoppningsvis.besos.

Kommentarer
Postat av: Valliii

Du är fin hjärtat!! <3

2012-02-09 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0