Be with someone who makes you happy

Update: Hello,idag blev det ingen skola för mig eftersom att huvudvärken som jag hade igår fortfarande satt kvar i morse när jag vaknade och värktabletter hjälper ju inte,i alla fall inte mer i en timme. that sucks! mår i alla fall mycket bättre nu än vad jag gjorde innan men den är inte helt borta än. Annars så har jag bara legat och degat hela förmiddagen och sen så har jag bara njutit av vädret med min mami. Pratade nyss med min vän långben och vi hade verkligen en riktig deep talk. Alltid lika skönt att prata ut med honom! så himla bäst,godhjärtat och jordnära person får man fan leta efter i åratal.

Kommentarer
Postat av: Långben

smörar inte men pau du är den bästa tjejkompisen jag nånsin har haft. massa kärlek till dig ring mig imon!!! okey ??du börjar bli dålig på det ! pöss

2012-03-01 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0