February 28th


Update:
det har varit en intensiv men bra dag. jag menar vi hade prov idag och slutade nästan vid halv 5 snacka om att jag har haft välrdens j*vla huvdvärk idag,usch fy. men sen så fick jag i mig lite godis och då blev jag glad. Känner verkligen hur jag måste fylla på med en massa grejer i garderoben men har nästan ingen tid för att ta mig ner till stan och kolla runt. Och när jag väl ta mig till stan med den inställningen "jag måste hitta något innan jag går härifrån" så blir jag ännu mer besviken för att man inte hittar något alls och går därifrån tomhänt. Nu på lördag fyller i alla fall min shalle balle år och då måste jag nog ta mig ner till stan för att hitta något fint osv och jag hoppas att jag inte blir besviken på affärerna för annars får jag flippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0