20120202


Update:
Idag var jag i skolan precis som alla andra dagar,känner mig helt död nu för tiden. det känns verkligen i kroppen att jag behöver lov och det är jag nog inte ensam om. men det som är skönt är att ju att det är fredag imorgon och sen så går vi bara i skolan en vecka till och efter det så är det lov som gäller,grymt. måste fan ta och köpa mig some new shit till garderoben också. u n d e r b a r t. föresten så är jag så skit glad över att så många har hittat hit,hoppas att ni stannar här också! blir så sjukt motiverad och blir mer sugen på att blogga när jag ser att statistiken höjs! ni får gärna säga till om det är något ni vill att jag ska skriva om här också. men nu ska jag vira in mig i en stor fet filt för det är galet kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0