Saturday 18th


Update: det är en "sånn dag" idag ni vet när man inte orkar göra någonting,när man känner för att bara ta det lugnt och helst krypa ner någonstans med en mysig filt. men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag alltid blir sånn här så fort det regnar ute. haha varje gång det regnar ute tänker jag på min nära vän "Jr" som är en sånn gosig "liten" (han är jävligt lång : 2,02 m !! helt sjukt) nallebjörn som älskar att bara sitta inomhus och kolla på film och äta fetis grejer så fort han ser att det är sånt här väder. inte alls vanligt att killar brukar gilla sånt..vad jag vet. men i guess that he's special,för det gillar tjejer verkligen! synd bara att jag inte bor i stockholm längre annars hade jag lätt hängt med den sköningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0