If i'd die today,remember me like John Lennon

Kom hem för ett bra tag sen och jag är så ledsen,hann verkligen inte och blogga innan jag stack. och med tanke på att jag är en sånn tidsoptimist så är det väl ganska förståeligt ? Har haft det riktigt mysigt idag faktiskt träffade mina fina. vi satt verkligen och pendlade mellan att kolla på film och ta en pratpaus och sen film och sen pratpaus igen och så fortsatte det. kändes verkligen skönt att få träffa de och prata ut så som vi tjejer älskar att göra med våra närmaste brudar! Ikväll ska jag kolla på film med lillebrorsan som jag har lovat honom att göra passade även på att springa in till affären och köpa lite fetis grejer. det är ju lov,så vem bryr sig? inte jag i alla fall. nu ska jag fortsätta att umgås lite med familjen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0