skriver av mig lite...

Update: Idag har det varit en upp och ner dag,känns som att hela helgen har varit som en berg-och-dalbana. jag som var så glad i torsdags och längtade till fredag och jag som var så glad idag för att solen sken som mest, bortsett ifrån det så mår jag inget vidare mentalt och jag behöver nog skriva av mig lite men ska inte gå in i detaljer på vad det handlar om. blir så mentalt trött på att men ständigt påminns om någonting som hjärtat vill men som man själv har tvingat hjärnan till att inte göra. det blir liksom för jobbigt för ibland vet man inte om man verkligen vill ha det så som det är. jag vet att man ska tänka på sig själv i första hand men bara för att man lyssnar på en del av sig själv som vill tvärtemot det man egentligen borde göra så påverkar det en väldigt hårt när man inte mår bra utav valet man har gjort. kanske valde jag fel ? men vad händer om,om jag gör tvärtom ? blir jag nöjd då? det är sånna frågor som upprepas i mitt lilla röriga och vilsna huvud jämt. man ska inte fly ifrån sina problem för de försvinner inte bara för att man själv kanske gör det,men det som skulle vara bra för mig är om jag skulle kunna åka bort.var som helst bara bort ifrån den här staden just för att få rensa tankarna alldeles ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0