K Ä R

Update: jag är så himla såld,jag avgudar den här klänningen. och nu tänker vissa säkert : "vad är det som är så speciellt med den?" - den har någonting som är typiskt mig och det känns som att när jag tittar på bilden så skriker den "köp mig,köp mig" och det är inte så bra eftersom att den ger mig största ångesten. liksom jag vill ha den men om jag köper den nu kommer den ändå bara hänga i garderoben i typ 3 månader innan jag kan sätta på mig den,men om jag inte köper den och väljer att vänta så kanske den inte finns kvar längre. suck,jag hatar att ha ångest för till slut så tänker jag inte utan jag bara gör något av de två alternativen. snacka om i-landsproblem...ibland önskar jag att jag var en dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0